piątek, 8 lipca 2016

Druga strona lustra.

Trafiłam na fascynujące forum - nie wiem jak ich nazwac - na pewno nie tak jak sami siebie nazywają, ale szczerze mówiąc są lepsi w klocki komplikowania sobie życia - na pewno bardziej niż ja- że nie wspominam o robieniu 'dziwki z logiki' - osławiony tekst odnoszący się do sposobu myślenia kobiet.
Jest tam wiele kwiatków, ale ta rozmowa powaliła mnie na łopatki i tylko jeden! JEDEN! komentarz rozsądku tam sie pojawił! W miarę czytania bledłam.
Fakty są takie:
- chłopak był z dziewczyną przez jakis czas, bardzo kochał, wyglada, że z wzajemnością, babka też wydaje sie ogarnieta i sensowna...
- zerwał z nią, ale nadal myśli
- babka prosi o wspólne zdjęcia, które niechcacy skasowała, a on je ma
- facet nie odpowiada w sprawie zdjeć, pisze o czym innym
- ona dopytuje o te zdjęcia
- i tu zaczyna się jakas schiza faceta, której nie ogarniam!
- efekt: ona nadal tych zdjęć nie ma, koledzy forumowi juz ją oskarzaja o wszelkie manipulacje i demonstracje siły i chęc dominacji, podczas gdy facet sam pisze, że on właśnie jej tych zdjęc nie przesyła, bo to w nim drzemie,,,

A przecież wystarczy zadac im wszystkim jedno podstawowe pytanie: czy podobnie zachowałbyś się w stosunku do kolegi? Czy jednak sprawa byłaby już dawno i szybko rozwiazana przeslaniem zdjęć?
Rozumiem, gdyby ona go rzuciła, mógłby mieć chcęć odegrac się, przeczołgac ją, ale sam sie chwali, że to ona płakała i prosiła, zeby od niej nie odchodził.

Wkleję ku pamięci:) Może kiedyś jak mi sie zachce jakiegoś faceta to to forum będzie jak syrena ostrzegawcza, żeby się jednak nie zadawać:)

http://braciasamcy.pl/index.php?/topic/4171-gwa%C5%82cenie-logiki-lvl-brutal-czyli-kwitesencja-kobieco%C5%9Bci/&page=1

Tutaj blog załozyciela forum, na którym ośmieliłam sie coś napisać: http://samczeruno.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz